مصاحبه آرشیو خبر ها
او می تواند ستاره ای بزرگ شود ...

او می تواند ستاره ای بزرگ شود ...

مینو رایولا معتقد است مویس کین بازیکن 16 ساله یوونتوس می تواند به ستاره ای بزرگ تبدیل شود.

 

آمار گلزنی کین نشان از عملکرد فوق العاده او دارد. او در رده های سنی دانش آموزی و نوجوانان موفق شده به آمار 21 گل در 10 بازی و 14 گل در 15 بازی دست پیدا کند و برای تیم زیر 17 ساله ها نیز 24 گل در 25 بازی به ثمر رسانده است. امسال هم در 5 بازی ابتدایی فصل 5 بار گلزنی کرده است.

 

رایولا در این باره گفت:

 

کین نامی است که باید در سال 2017 او را مشاهده کنید. البته این را به این دلیل که وکیل او هستم نمی گویم. او فقط 16 سال سن دارد ولی با انگیزه فوق العاده ای که دارد می تواند به ستاره ای بزرگ برای یوونتوس تبدیل شود.

 

کین می توانست با مبلغی نا چیز یوونتوس را ترک کند ولی به احتمال زیاد به زودی اولین قرارداد حرفه ای خود را با بیانکونری به امضا خواهد رساند.

 

رایولا در ادامه گفت :

 

ایتالیا کشور مخالفان است. هیچ کس هیچ وقت به شما لطفی نمی کند حتی اگر در فوتبال ایتالیا تیم یوونتوس کار های زیادی انجام داده باشد و برای سال های زیاد بالاتر از سایرین درخشیده باشد. یوونتوس پدیده ای منحصر به فرد در ایتالیاست

 

مدیر برنامه های بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال در نهایت گفت :

 

"یوونتوس بهترین سازماندهی را دارد و حاکمیت آنها بر فوتبال ایتالیا در 5 سال گذشته یک امر اتفاقی نبوده است. مدیران این تیم بهترین هستند که از آندره آ آنیلی شروع شد. من هرگز ندیدم که او حتی یک کلمه نابجا گفته باشد یا اینکه بخواهد به کسی حمله ببرد. در یوونتوس همه می دانند که چه کاری باید انجام دهند و آن را به بهترین شکل انجام می دهند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: